Saturday, October 1, 2011

Aku Mahu Slim + Sexy !!!


Minggu nie bermulanya sesi diet selama 3 bulan...kenapa 3 bulan?? Sebab nak pastikan azam tahun nie tercapai....huhuhu...at least dapat kurangkan 10kg dalam masa 3 bulan nie....Mr. Hubby pun dah mula bising2 suruh kurus ckit....hermm...

Target utama sebab saya mau jaga kesihatan diri...umur makin meningkat ke 30 tahun nie...kena jaga kesihatan diri...tak nak nnt sakit macam2...takuttt bila fikir bab sakit2 nie...saya tak nak terlantar sakit at my age 30++....

Sebab2 lain saya nak slim and sexy :-
  • Nak pakai semula baju2 lama masa zaman sebelum kawin...sakit hati tgk baju2 tu terlipat dlm beg jer...huhuhu...
  • Nak kasi Mr. Hubby proud ada Mrs Wifey yang makin cun melecun....chantek!!!! Sexy!!! Hot!!! Biar Mr. Hubby jeles ckit skali skala bila ada org lain pandang2 Mrs. Wifey....
  • Nak kasi bdk2 opis @ bos terbeliak ckit biji mata...hahahha...bleh kasi up ckit bila nk nilai performance masa end of the year...hehehe
  • Nak mulakan bisnez mesti la ada penampilan yang menarik...baru la org akan tertarik!!!
Azam dan semangat diteruskan selepas bulan syawal dah habis....hehehe...hari nie siap and ready dengan jadual makan untuk diet selama beberapa bulan nie...



Jadual makan dah ready....ptg2 kena la jugak jogging / bersenam...tak nak gelebeh sana sini nnt...

P/S : Pakai Premium Beautiful + Minum Rx-Lite.....saper2 nk order PB dan Rx-Lite bleh contact saya....=P