Monday, May 16, 2011

Happy Teacher's Day


Di kesempatan ini...saya nak ucapkan selamat Hari Guru kepada  guru-guru yang pernah mengajar saya...thanks a lot coz telah mengajar saya dulu2....hermm...the best teacher yang mengajar saya?? Ntah la...saya tak pasti coz tak byk sgt kenangan indah masa di sekolah rendah dan menengah...per2 pun saya hargai jasa2 semua guru2 saya....


Buat teman2 yang bekerja sebagai guru...Selamat Menyambut Hari Guru....sure tak sabar nak dengar pengumuman khabar gembira dari TPM esok?? Apakah itu?? Pastinya sesuatu yang bakal menggembirakan semua guru2 di Malaysia...

P/S : Saya tak ingat apa hadiah hari guru yang pernah saya bagi pada guru saya...rasanya tak pernah kot....biasanya collect duit kelas and ketua kelas jer kot yg beli utk mewakili semua pelajar...I think so....huhuhu...

No comments:

Post a Comment