Sunday, May 8, 2011

Happy Mother's Day....


Hari ini adalah Hari Ibu....Ia disambut di seluruh dunia pada hari ahad, minggu kedua bulan Mei pada setiap tahun....

Teringat kenangan masa kecik2 dulu...buat kad utk mak dan tolong2 mak kemas rumah...walaupun agak keras kepala sikit masa kecik2 dulu...selalu bergaduh dgn mak masa kecik2 dulu bila mak bebel..tp bila berjauhan dengan mak, perasaan sayang tu makin bertambah2...Rindu nak dengar my mom bebel sekali sekala...rindu dengan masakan mak....

Sekarang saya dah ada 2 orang ibu lepas kawin....buat mak saya yang glamour dengan gelaran 'Mak Ani'...selamat menyambut hari ibu....Terima Kasih kerana melahirkan dan membesarkan saya hingga saya kecapi apa yang saya miliki sekarang....

Tak dilupakan buat mak mertua saya yg sangat2 sporting...mak mertua saya lak glamour dengan gelaran 'Mak Ru'.....Terima Kasih kerana menyayangi saya macam anak sendiri.....mungkin sayang saya lebih dari My Hubby...hehehhe

Syukur sebab kedua2 ibu saya sgt baik...kedua2 ibu saya sgt pandai masak...rindu dengan masakan ibu2 saya....lapar lak bila teringat masakan ibu....

Promise to myself that I will try my best to make both my mothers happy....

Teman2 sekalian, hargailah ibu anda selagi mereka masih hidup.....Ingatlah bahawa "Syurga terletak di bawah telapak kaki ibu"....

Buat semua ibu2 di dunia ini...Selamat Menyambut Hari Ibu...



P/S : Hopefully Allah makbulkan doa saya untuk cepat2 jadi ibu....Amin...

No comments:

Post a Comment